FAQ - Często zadawane pytania
Czy mogę uzyskać wsparcie przy zakupie biżuterii?
Oczywiście, że tak. Doradzamy i pomagamy zarówno przy wyborze samej biżuterii jak i przy procesie samego składania zamówienia. Nasi doradcy czekają na Twój e-mail lub telefon: kom: 570 080 080, stacj: 77 500 00 22, E-mail: hurt@lamur.pl
Czy mogę złożyć zamówienie drogą telefoniczną?
Tak. Nasi klienci mogą składać zamówienia drogą telefoniczną.
Czy jest możliwość zakupu biżuterii z dostawą poza granice Polski?
Tak, realizujemy zamówienia zagraniczne. Informacje o kosztach wysyłki znajdziesz w „Czas i koszt dostawy”
Jaki jest czas dostawy od chwili złożenia zamówienia?
Czas realizacji zamówienia jest podany w dziale „Czas i koszt dostawy”
Czy mam gwarancję, że zakupiona przeze mnie biżuteria jest najwyższej jakości?
Tak, gwarantujemy Państwu najwyższą jakość oferowanej biżuterii. 15 lat doświadczenia w branży jubilersko złotniczej pozwala nam oferować produkty najwyższej jakości.
Czy jest możliwość złożenia zamówienia przez internet a odebrania zakupionej biżuterii w hurtowni stacjonarnej?
Tak, nasi klienci mają taką możliwość. Kupujesz przez internet a odbierasz w hurtowni stacjonarnej.
Czy oferowaną biżuterię na lamur.com.pl mogę również zakupić / odebrać osobiście?
Tak, w naszej hurtowni stacjonarnej również możesz dokonać zakupów biżuterii którą oferujemy na lamur.com.pl.
W jaki sposób będzie zapakowania biżuteria którą u was zakupię?
Każdy produkt zostaje umieszczony w bezpiecznym pudełeczku które gwarantuje 100 % bezpieczeństwo podczas transportu.
Czy jest możliwość wprowadzenia zmian do złożonego zamówienia ?
Ewentualne zmiany do złożonego zamówienia są możliwe po sprawdzeniu na jakim etapie znajduje się Państwa zamówienie. W tym celu prosimy o szybki kontakt z z naszym doradcą klienta. Numer infolinii: 570 080 080
Ile wynosi gwarancja na zakupioną u Państwa biżuterię ?
Na zakupioną u nas biżuterię udzielamy pełnej 24 miesięcznej ochrony gwarancyjnej.